Garantie

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Heb je een klacht?

We stellen alles in het werk om je tot een tevreden klant te maken! Wanneer je echter niet tevreden bent over een product of onze dienstverlening dan horen wij dat graag. Je kunt je klacht melden per mail via mail@aquariumdesignshop.nl Wij sturen je per mail een ontvangstbevestiging en zullen binnen 14 dagen schriftelijk (mail) op je klacht reageren.

“Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)